Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 16 July 2012

cuti 2 bln ni aku buat ape???

first n first assalamualaikumwarahmatullah..hermm..ok!!lame xupdate(mcm da sribu kali bc kat blog org lain jgk an~)
huhu..dah nk buat cmne memg knyataan aku lame xupdate blog aku..k, separuh penggal yg pertama lps aku start cuti tlh aku abes kan masa utk kluarga dan diri sdri demi mengaut keuntungan yg terhidang di depan mata memandangkan akak aku still kt umah sbb cuti branaknya xabes lg..hehhee
aku pau dye sluar jefferson, piza,kfc,secret recipe,mcd,secret recipe lg...huhu..nice3..
next aku p langkawi means umah akak aku yg tgh pantang ni.. kitorg balik skali nek keta lps husband dye dtg pick kitorg..2mggu jgklaaa aku duk sana..haha..sampai tgn kiriku injured sbb main ftsal..yeah!!
   menyesal??? of course NOT laa bg aku..ftsal adalah idupku..tp lps injured utk kali kedua lps 3 kali aku jtuh dgn bertongkatkan tgn kiri tu, ternyata aku menyesal..konpom kali ni sesal~ nah ni pic2 spnjg cuti sblm ramadhan ni =p








No comments:

Post a Comment